Patito__ Merhaba arkadaslar Hangi gunleri degerlendirdiniz ve hamile kaldiniz yazarsaniz fikir olsun :) Pik oncesi ,pik gunu, pik sonrasi ?
Dolphin16 Merhaba son adet günüm 9 Şubat biter bitmez günleri değerlendirmeye başladım 😀 Allahım nasip ederse olur 🤲 İsteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Patito__ Dolphin16 aminnn insallah iyi etmissiniz :) zaten normalde 2-3 gunde bir en azndan duzenli iliski yasanirsa mtlaka hamilelik elde edilir kismetse. Bu isler bnm gibi zorlu surec yasayanlar icin :)
1ciftyesilgoz Merhaba canım ben de gün aşırı deniyorum her ay değiştiriyorum günleri. Aynı zamanda ovulasyon testiyle de takip ediyorum tabi . Pik gününü mutlaka değerlendiriyorum ama 😙
Ben_bir_anne_miyim Ben ilk kez bu ay ovülasyon testi yaptım. Pikten önceki gün, pik olduğu gün ve çatlama gününü degerlendirdim. Çatlamadan 13 gün sonrada test yaptım pozitif çıktı 🥰🌸🌸 sağlıkla kucağıma alırım inşallah rabbim isteyen herkese versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻