Spinal anesteziyle doğum oldu çok güzel geçti sakın korkuya kapılma hiç bir şey hissetmiyorsun acı yok rahatsın
Başında bir bayan var sohbet muhabbet konuşuyorsun bebeğini düşün çok güzel ilerliyor bir anda herşey acı ağrı yok en güzeli de uyanık olmak bebeğini görmek ilk doğduğu anda benimki gözleri açmış bana bakıyordu ömrüm boyunca unutamayacağım bir andı
Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🥰