ebruarici Merhaba sevgili hamişler, 33. haftadayım NTS de kasılmalarım çıktı ama açılmam yok erken doğum olabilir dedi doktorum oldukça endişeliyim
anapanda12 Çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize gün içinde yatıp dinlenin haftanız çok da kötü değil üzülmeyin riskli gebelik geçirdiğim için sizin haftanızda olmak isterdim gönlüm ne kadar rahat olurdu… 17+6 dua eder dua beklerim ❤️
ebruarici Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun rabbim güzel haberler almayı zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, dua ederim tabii 🙏🏻❤️