Dilarakilic Buraya pozitif sezaryen doğum hikayemi yazmak isterdim fakat kısmet olmadı.. Bebeğim planlanan tarihten önce eşinden ayrıldı ve acil sezaryene aldındım. Ben taburcu oldum eve geldim ama yavrum küvözde kaldı 😔 dualarınızı bekliyorum 🙏🏼
Flyy Dilarakilic 3 ay önce yegenimde o şekilde doğdu bi kac gün sonra çıktı şimdi maşallahı var içiniz rahat olsun 🥰
Dilarakilic haticenurrr geceden beri sancım vardı ama düzensizdi. Sabah da devam etti. Gece uyuyamadım diye gündüz sızmışım. Öğlen uyandım kahvaltımı yaptım wc gittim. Klozet kanla dolunca doktorumu aradım. Hemen en yakın hastaneye git dedi. Gittim ve tansiyon yükselmesi sonucu bebeğin eşinden ayrıldığını öğrendim. Bir süre o şekilde kalınca solunum sıkıntısı yaşamış entübe etmek zorunda kalmışlar 😔 kısaca bu şekilde ilerledi süreç..