Sunney 35-45 dakika arayla sancılarım var 30-40 saniyelik onlarda. Doğum yaklaştı mı yalancı sancı mıdır acaba bunlar?? 39+1 haftalığız.
Hilaly_4 Sunney gün sancılarına benzer mi yoksa daha da şiddetlenerek mi oluyor benimde ilk hamileliğim 37+6 ara ara çok sancım oluyor ama şiddetlenmeden uzanarak masaj yapark ya da sıcak tutunca geçiyor gerçek doğum sancısında hiç bi şekilde geçmiyor sancı
Azra41 Sunney 15 dk da bir oluyorsa ve dayanilmicak derecedeyse evet doğum sancisi .. doğuruyor olsanız emin ol buraya bile yazamazdin 😄
Morviceyysss @Sunney öyle gözüküyor. Sancılar düzenli, şiddetli ve daha az dakikada gelmeye başladığında doğum başlamış oluyor diye biliyorum.
Dilara43 39+4 oldum benimde aynı şekilde ara ara oluyo sancılarım büyük ihtimalle yalancı sancı oluyo.. İlk olduğundan bende pek ayırt edemiyorum ama daha çok sıklaşınca gerçek sancı oluyor galiba..
Sunney Dilara43 ona göre hazırlık yapıyorum diyorum sancılar sıklaşmadan 😂 yalancı sancıysa yatıp uyucam ahsjajsjskah
Sunney Azra41 BayanFeminist Sancılar sıklaşınca olacakları tahmin edebiliyorum evet 😂 sıklaşmadan işime bakıyım diye düşündüm😂