pinarmina Kızlar merhabalar.. 🙋🏼♀️ Bugün biz 31+1 olduk.. Zorunlu sezaryen olacağım.. Acaba hastane çantamı şimdiden hazırlasam mı? Bazıları erken diyor ama karar veremedim.. 🤷🏼♀️ Sizler kaçıncı haftada hazırladınız? ☺️
Udemet pinarmina henüz çok erken 34te hazırlayabilirsiniz bavulda kokmasın uzun süre kalınca. Tabi yine içini rahat ermeyecekse hazırlayabilirsiniz :)
Hyildiz1 pinarmina Ben bebeğimin çantasını 32 haftada hazırladım kendi çantamı da dün hazırladım çok keyif veriyor canın ne zaman istiyorsa o zaman hazırla bence 🌸
Ve141221 pinarmina biz bugün 32 haftalık olduk. Geçen hafta hazırladım hastane çantasını dolabını falan. İlk hamileliğimde de hazırlamıştım ne olur ne olmaz son zmanlara bırakmak riskli bence. Erken doğum riski olmasa bile heran herşey olabilir hiç bişeyin garantisi yok. Hem son zamanlar rahatsız oluyo insan iş yapmak zor oluyo ağırlaşmadan yapmak lazım
pinarmina Udemet Aslında ne olur ne olmaz diye düşündüm bende, şuan bir sorun gözükmese de hiç belli olmaz 🙈
pinarmina Hyildiz1 Hyildiz1 ben hepsini bir yapacağım inşallah valizimi falan yıkadım ☺️ sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻
pinarmina Ve141221 Bende sanırım ilk kızımda bu zamanlar hazırlamıştım. geçen hafta herşeyi yıkadım ütüledim. Şuan hepsi hazır. Sadece hastane çantam kaldı.. dediğiniz gibi ne olacağı hiç belli olmaz bende o yüzden tedirgin oldum. En iyisi şimdiden hazırlayıp rahat olmak🥰