Merveanneoluyor Kbrmnsvr ben öyle bir şey duymadım canım Doğum paketi aldım hatta ben en baştan her şeyi konuştum yenidoğan yoğun bakım vs. Var dediler. Bir de yandaki inşaat açılacak Ocak’tan sonra biz muhtemelen orda yapacağız
MerveSglk95 Ben o hastaneye dün gittim doc. Kadın dogumcuları bile var ama hastaneden memnun olmayan bir çok kişide var bende çok kararsız kaldım o hastane konusunda araştırmanı öneririm