Aysenur_2 direk diş hekimine giderseniz müdahele etmezler büyük ihtimalle hiç risk almak istemiyorlar. Bütün gebeliğim boyunca diş ağrısıyla uğraştım allah yardımcınız olsun çok zor. Kendi kadın doğum doktorunuza durumunuzu anlatırsanız size müdahele edilmesi için onay kağıdı veriyor bu sayede diş hekimleri kabul ediyor. Anestezi kullanımı içinde ayrıca belirtmeniz lazım ama benim hiç aklıma gelmemişti anestezisiz çektiler dişimi🫠