Pnrbtr canım bende ilk öğrendiğimde gittim keseyi göremedi 4 haftalık geç döllenme olmuş dedi bir hafta sonra gel dedi geçen hafta gittim keseyi gördük ama bebek için Kasım 10 da gel dedi o zaman gözükür ancak dedi seninki de normal canım benim gibisin aynı