Ftsyldrm Okurken ben sinir oldum. Diğer arkadaşlarında dediği gibi keşke çıkarmadan önce fotoğraf çekseydin ama olmuş artık… Gazlı bezin fotoğrafını çekin ve atmayın sakın, sakin olum mümkünse şimdi bir başka hastaneye ve doktora görünün bence yarın da zaten haftasonu en azından bir şey varsa bile erken müdahale ederler az bir süre değil çünkü çok geçmiş olsun 😔