İyi geceler ben ıkı yıl önce başarı hastanesinde doğum yaptım çağla hanıma gidiyordum ama doğumuma 1.5 ay kala hastaneden ayrılıp Asya hastanesine gitti bende hastanemi değiştirmek istemedim ve selime hanım ile tanıştım ve iyiki de tanışmışım mükemmel bi doktor şimdi 24 haftalık hamileyim yine Başaro hastanesi ve selime hanıma gidiyorum 🥰