pardontatlimm genel olarak doktorları iyi bende tavsiye üzerine gittim ertan beye eğer o olmasa sizin doktorunuzu demişlerdi ya da aylın hanım dan randevu al dediler çok şükür bende memnunun yarın kontrolum var ne mutlu siz sağ salim doğum yapmışsınız darısı bizlere olsun