Merhaba ikiz anneleri bebeklerinizin nasıl durduklarını anlayabiliyormusumuz ben bu gün 19. Haftaya girdim 17 dendir his ediyorum ama hep birini aynı yerden his ediyordum ultrasonda da hep biri daha ufak çıkıyor zaten çoğunlukla his ettiğim sağ üst kısımda bariz tekme his ediyorum bu iki gündür de tam iç çamaşırımın üstünde kıpırtılar his ediyorum acaba diğerinin ayakları aşşada mı biri de baş aşşa galiba ayaklarımı üstte his ediyorum ilk kızımda da hiç anlamıyordum başı aşşada mı yulardamı ayakları nerde? Bunları hiç çözemiyorum 😅