lerem_merel Tabitabi 9+4 haftalığız ben yaşıyorum adet kanaması gibi🥺♥️ Rabbim Bebeklerimizi korusun inşallah 🤲🏻
lerem_merel Sevgi56 benim doktorum bebekle alakalı bir sorun olmadığını söylüyor progestan kullanmama rağmen durmuyor kanama 😔
Nurcann07 Tabitabi doktor fitil iğne vs vermedimi? Benim başımdan geçti anlatıp sizi etkilemek istemem ama çoğu kişinin iğne ve fitil ile duruyor yatıcaksınız hep
Nurcann07 Tabitabi ben fitil olarak kullanmıştım hep günde 2 kez. bide proluton iğne 3 günde 1 sürekli yatış başka çözümü olmuyor kanamanın malesef 😔 Tez zamanda biter inşallah çoğu kişinin bitiyor
Tabitabi Nurcann07 doktor bana iç dedi sabah akşam ne bileyim inşallah geçer bu kanama bebekle alakalı değildir inşallah bakalım haftaya kontrol var senin kesildimi kanama Nurcann07
Nurcann07 Tabitabi yok benim kanama 15 hafta devam etti sorunda bulamadılar çok doktor gezdim doçentler hocalar.. 10 gün önce erken doğum yaptım 25+2de şuan oğlum küvezde..🙏
Tabitabi Nurcann07 benimki sanki düşecek gibi kesilmiyor kanama Allah analı babalı büyütsün bebeğini Ömürlü olsun canım
Nrgllll Merhaba 16. Haftamdayım bende de 4 gün önce bir kanama oluştu doktor bebekte ve rahimde sorun görmedi iğne ve ilaçlar verdi 2. Günü kanamam kesildi pazartesi doktora gideceğim kesilmesi iyi birşey mi bir daha tekrarlarmı çok endişeliyim
lerem_merel Nrgllll benim kesildi ama tekrarladı malesef 🥺 nedeni belli olmayan kanamalar insanı daha da endişeleniyor Rabbim Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin