Merhaba ben ilk doğumumu orda bir hoca için ege de yaptım.. perinatalog ve izmirdeki en iyilerdendi.. asla devlet düşünmemiştim ama onuda bırakamadım.. aynen dediğiniz gibi ücret ödeyip oangidiyordum sıra beklemiyorsunuz hiç birşeyde ilgi slaka çok güzel.. gayette temizdi.. normal dogum bekliyorduk 41+5 de açılma sancı yok tansiyonla gebelik zehirlenmesi başladı pazar günüydü direk hocayla konuştuk yukarıda beni bekledi dogum servisi, ardından 40 dakikaya hoca geldi ve ilgi alaka inanılmazdı .. 10 dakika da sezaryene girdik o kadar düzgün gittiki herşey hiç böyle korkutucu birşey olmadı buralarda anlatıldıgı gibi.. sonrasında zaten onun hemşiresi özel oda ayarlamıştı ama sezaryen olunca ilk gece yogun bakıma alıyorlar yukarı katta.. yogum bakmda da tek oda gibi birşey var ıraya aldılar ama içeriyr erkek alınmsıyor oraya yani akşam 22.30 da girdi. Oraya sabah 8 gibi aşagı özel tek odaya aldılar oraya erkek kadın giriş çıkış gayet sorunsuz oluyor.. gece yine kadın kalmasını istiyorlar zaten annemle kaldık bizde.. hocaya da dogum ücreti ödedik tabiki .. eger doç prof a muayeneliydeniz orda dogum kolay ve rahat onu söyleyebilirim .. suan gene aynı hocaya gidiyorum ancak muayenehane açtı ve egede dogum yaptıramıyor malesef anlatşmalı oldugu yerde yapacsgız inşallah gene varsa merak ettiğiniz birşey cevsplamaya çalışırım bende sizin gibi sürekli düşünüyordum o zaman anlarım yani ..