Zeynep2535 33 haftalık hamileyim. Bebeğimin hergun tekmeleriyle uyanırken bugün tekmelemedi uzun bir süre bekledim ve hareket etmedi. Bir ara çok yoğun hareket etti. Sonra tekrar hareketsiz olarak kaldı neredeyse 5-6 saat hareket hissetmedim. Tatlı birşeyler yedim soluma yattım ama yine de kıpırdamadi. Kipirdadigi zaman da 10 hareket sayamadığım. Çok endiseleniyorum bu sebepten dolayı hiç doktora başvurdunuz mu? Gitmeyi düşünüyorum
BenMia Zeynep2535 32. Haftadayım aynı seyi yaşadım hergun hareket eden kızım dün 5-6 saat hiç kıpırdamadi panik oldum.. dru aradım buyudukca yeri daraldığı için hareketlerı azalabılır dedı.. sonra tekrar normale döndu çok şükür , bazen oluyor bndede
Azra41 Zeynep2535 10 kes hareket ettiği sürece sıkıntı yok senind alanın daralsa sende hareket etmeden uyur ve durursun gayet normal 😄
Zeynep2535 Mihsu Hak vermek istiyorum ama o kadar hareketli ki normalde bazen azcik dursa da uyusam biraz diyorum şimdi de kipirdasin diye uğraşıyorum annelik çok garip.
Mortokakar Bende 33+4 oldum bazı gğnler hareketleri sık bazı günler seyrek. Günü gününü tutmuyor çok uzun süre hareketsiz olduğu da oluyor. Karnımı dürtünce hafif bi oynama tek hareket falan oluyor bırakıyorum. Her çocuk farklıdır. Sürekli oynamıyor benimki de
Zeynep2535 Mortokakar bu içimi rahatlattı. Oynuyorum bende bir tık yaptı kesti internetten araştırdığımda 10 hareket sayın 2 saatte bir diyor. Saat çok fazla olunca endiseleniyorum
nur_seyma Ay bende bu postu açıcaktımm baktım aynı haftalar, benimde aynı durum var 2-3 gündür ne tekme ne bişey sadece hareket var biraz o kadar.. çok endişelendim ama doktorada gitmek istemiyorumm bu sebepten arada kaldım🥺
Zeynep2535 nur_seyma doktora gittim gece hiç bir sıkıntı yok onlarinda dinlenmeye hakkı var dedi. Ama iyiki gitmişim özlemiştim icim de rahatladı bugün de kıpır kıpır kızım 🥰☺️