Esinerts Kızlar 23+4 olduk bu sabah karnımın sağ tarafı ağrımaya başladı ve saat 2 oldu hâlâ gidip geliyo. Boşluk kısmı sanırım..geldimi gitmek bilmiyo. 5 gün sonra kontrolüm var gitmelimiyim bilmiyorum eşime de ulaşamadım telefonu bozuktu kapandı heralde .başına gelen varmı ne yapmam gerek..cocugun hareketlerinde problem yok ama
Asilinannesi Esinerts canım ben sorun olduğunu düşünmüyorum bazen Bebek yer değiştirdiği oluyor bende de
Krm Doktora git canım acile. Bilemezsin. Sorumluluğu büyük. Pişman olmaktansa beş gün erken randevuya git ya da.