Kızlar aşırı kafam karışıyor aslında normal doğum istiyorum ama acı eşiğim aşırı düşük bu yüzden epidural normal doğum istiyorum ama 4 cm açılmaya kadar epidural yapmıyorlarmış o açılma olana kadar çektiğim sancıya katlanabilcek miyim bilmiyorum 🤷🏼♀️ sezeryana gelirsekte ondan daha çok korkuyorum ameliyat oluyosun sonuçta sonradan çekeceğim acılardan korkuyorum bilmiyorum hangisi tabiki nasıl geleceğine bebek karar veriyor ama bende en azından planlı sezeryan veya normal doğum yapayım istiyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız bide normal doğumda alttan dikişler zor oluyor mu