Damlasuu Leydi9 betam düşüktü kanamayla acile gittim orda öğrendim bebek düştü heralde diye gittim ikiz haberiyle döndüm
Mineee66 Leydi9 4+6da gittim ilk beta değerim 10085di belli olmamıştı 15 gün sonra gittiğimde ikiz olduğunu öğrendim
Ikiz_annesii Leydi9 betam 146689 yani çok yüksek çıkmıştı birkac gun sonra kadın doğuma gittim 8+5 lerdi zaten hemen keseler görünüyordu kalp atışları da gümbür gümbür duyuldu
Leydi9 Mineee66 benim de o civardaydı Salı doktora gideceğim 6 haftalık olmuş oluyor görünür mü bilmiyorum
Miniktirtil Ay benim betam 4. Haftada 5000 lerdeydi ikiz olduklarını 10. Haftam bittiğinde öğrendim 🙈
cf__ Ben 11. Haftamda öğrendim🤦🏻♀️ beta bir kere baktırdım 325 çıktı ilk haftada daha regl gecikmemişti
Muhkub cf__ baya geç öğrenmişsnz, öğrenmeden önceki kontrolünzde kaç haftalıktınz? Ya bnde 6. Haftada en son doktor bişey demedi ama kesemn yanında minik bişey var şüphe ediyorum ikiz olmasndan. Resmime bakar mısınız bi
-Nazlican35- Damlasuu bana 16 haftaya kadar erkek dediler sonra ıkı kız dedıler en son fetal DNA da gerçek cinsiyeti öğrendim bi kız bi erkek🥰
Twin-22 -Nazlican35- Bana doktorum 12. Haftada ikisi kız dedi bu arada çift yumurta benimde acaba değişir mi ki ?
-Nazlican35- Ikiz_annesii inşallah Genel olarak ayrı yumurta ikizi bi kız bi erkek oluyormuş Mevlam gönlüne göre versin 🥰😍