Yeliz_06
Önümüzdeki hafta gidicem ikili test için hayırlısı ile inşallah .
Benimde biraz karnım çıktı ama adet şişkinliği gibi valla benim ki 😁 göğüslerde kaşınma var çok fazla ve aşşırı yorgunluk hissim var bu hafta normalde yatmayı seven biri değilim ama ayağa kalkamıyorum nerdeyse bunun dışında birşeyim yok çok şükür , senin nasıl ? 🙂