Selamlar kızlar geçen hafta muayenede doktoruma sezeryan istediğimi söyledim ilk gebeliğim Bi tecrübem de yok Burdan okuduğum kadarıyla 37den sonra alıyor genelde doktorlar.. Doktorum ise 38+5 ten sonra alabiliriz dedi eee peki o zaman a kadar normal gelmeye kalkarsa dedim merak etme yine de sezeryana alırız dedi.. Aklım çok karışıyor örneğin polikinlik saatinden sonra sancım, suyum vs gelse o an kim varsa nöbetçi doğumu o yaptırıyor, kendi doktorunu istersen 4bin gibi Bi ödeme yapıyormuşsun diye okudum.. Ee ama ben x doktora takipliyim sezeryan olacağımda kesin 35+2deyim 38+5ten de SONRA alabiliriz diyo.. Bana Bi gün vermiyor henüz, gün verse muhasebeye görüşücem ödeme konusucam, hastane odaları hakkında örneğin Bi bilgim yok ikramlık hediyelik vs var onları götürüp koyabileceğim Bi alan var mı yoksa oda küçük mü, doğuma eşim girebiliyor mu? Vs vs.. Zaman Daraldıkça bende darlanıyorum iyice kafamda deli sorular 🤦🏼🥺