Kızlar 20 haftalık hamileyim. Geçen pazartesi pembeye dönük bir kırmızı şeklinde kanamam oldu hemen doktora gittim rahim ağzında kanama var bebek iyi dedi. İlaç verdi. Bugün yine kanamam oldu. Nedir bu rahim Ağzındaki kanama? Başına gelen var mı? Bebek iyi dedi ama bebeğimin başına bisey gelecek diye dd korkuyorum.