Larinsmom Kızlar 29 haftalık olduk geceleri uyuyamıyorum ya kaburgam batıyor resmen. Bebek baskı yaptigi için sanırım ama naptiysam bi rahat uyuyamadım çok ağrıyor artık var mı böyle olan?
Dlkzz Larinsmom bende aynısıyım canım. 32 haftalık olduk ama dik oturamıyorum ayaklarını yukarı dayıyor ve ittiriyor canım yanıyor. Canları sağolsun yeter ki sağlıkla gelsinler
Bir_tirtilannesi Larinsmom 22. Haftadayim 2-3 günden beri bendede bu durum oluyor malesef şuan bile sol tarafımdaki kaburgam ağrıyor 🥲 bebek büyüyor haliyle baskı yapıyor
Mihribankya Larinsmom 30 haftalığım şuan resmen nefes aldırmıyor kaburgam ne sağ ne sol yatamıyorum ayağa kalkmakta bile güçlük çekiyorum 🙁
Zeynepaydin20 Larinsmom canım benim de sırt ağrılaeım oluyordu uyuyamıyordum hamile yastığı aldım o kadar rahat uyuyorum ki anlatamam sana da öneririm
Larinsmom Mihribankya Uyurken birkaç yastıkla uyumaya çalışıyorum ama uykumdan uyanıyorum buz koyuyorum artık uyuştu resmen ağrıdan sağ tarafım 😭
Larinsmom Zeynepaydin20 Birkaç yastıkla yatıyorum ama yok olmuyor. İyice agarlik çöküyor sanki üzerime bu sefer etrafim yastık dolunca. Dediğin hamile yastığına bende bakicam şimdi teşekkür ederim 🥰
Nazlicangrhn-3009 Larinsmom 38 haftalığız bebeğimin başı yukarda duruyor kaburgami kırdı heralde uyku falan hep yalan oldu oturmak bile sıkıntı oluyor artık 😐
Larinsmom Nazlicangrhn-3009 Zor dönemler artık son aylar sağlıkla gelsinlerde 🤲 bazen biran önce doğsun diyorum cidden 😅
Nazlicangrhn-3009 Larinsmom aynen öyle sağlıkla gelsinler de dogsun ama biran önce derken nişanım geldi kaç hun içinde doğum oluyor annem gelecekti Mersin’den 😐☹️
Aspenya44 Larinsmom merhaba ben 21 . Haftadayim bende aynı şekil. Bugün rekliye girdim ayağı ordaymis ittiriyormus ins döner çok fena aci
Mahsati Larinsmom Düz oturmamaya çalış, daha çok yarıuzanık halde oturmaya çalış, ben öyle yapınca batması filan geçiyordu