Aslihanfeyzailhan fetal dna testi yaptırın, anne kanı alınarak kromozomal yapıya bakılıyor. bebekler açısından herhangi bir riski yok, ayrıca bebeğin cinsiyetini de erkenden öğrenmenizi sağlıyor. ben 37 yaşında hamile kaldığım için doktorum direkt bu testi yaptı, ikili üçlü tarama yapmadı. gönlünüzü ferah tutun, Allah yardımcınız olsun