E bebekten baby plus aldım hiç memnun değilim 1 ay kullanmadım içine göçtü çocuk sevmedi de. Sallanmiyor da. Çok pişmanım. Az para verin mamma olanı alın lütfen. Yoksa hiç almayın işinize yaramaz çünkü
Bana arkadaşlarım çok kullanılmıyor işte uygun bir şey al dediler bir tek bu konuda dinledim dinlemez olaydım hiçbir işe yaramadı