Nasılsınız kizlaarrrr şükür biz iyiyiz gelmiyor çarşamba suni günü bekliyoruz bizde gününüz nasıl geçiyor benim gündüz full uyku yatmakla geçiyor akşamları canım geliyor onu da şipşak ortalığı toparla derken geçiyor gezmeye çıkıyoruz arabayla tabi 🤣🤣 yürümeye hal yok baktım çarşambaya kadar acısını çıkarıyorum gezmenin sizde durumlar nedir bebekler ne durumda bakalım 🥰🥰