arastiricianne -Rukiye- belki inanmazsınız ama babanem zonayı arkonun tüp kremi ile yatıştırıyordu rahmetliye çok iyi geliyordu postu baya aradım bulmak için bi kayboldu belki agrınızı acınızı azaltır deneyin isterseniz öyle bulunmayacak bi krem de değil sonuçta
Mervosssse Çok geçmiş olsun 💐 🙁 zona sıkıntı stres den çıkar. Hele ki gebeysen sıkıntı stres yapmaman gerekir. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🥺 cildiyeye görünmelisin🙏🏻
-Rukiye- Teşekkür ederim 🥰 bağışıklık sistemi gebelikte zayıfladığı için oluyormuş bide smdi acildeki doktora gözüktüm de
Mervosssse Canan-_16 ciltte oluşan yara gibi bisey. Kaşıntı yapar ama aynı sirada insanın canını çok acıtır. Strese bağlı durumlarda çıkar.