Nutelllaa Oğlumda biliyordum o yüzden hiç korkmamistim .şimdi kiziminda çıt sesini duydum 😁oğlumu sallarken .ne garip hissettiriyor ya 💕
Elam35 Nutelllaa hiç böyle bişey duymadım merakımı mazur görün nedir bu çıt sesi neden olur ne zman olur açıkça anlatabilir misiniz ikinciye hamileyim bilmiyorum böyle biseyi diğer arkadaşlarda merak etmişler zaten 😃
Nutelllaa Elam35 yani bizimde hareket ederken bazen elimiz dirsegimiz citliyor bebisimizinde öyle .genelde 30 dan sonraki haftalarda oluyor sanırım benim hep öyle oldu çünkü 😊
Deletedmom_37 Nutelllaa ay bende de bebiş dönerken bi gırt gibi hissediyorum sanki kıkırdak oynaması gibi o o mu oluyor bende diyorm ne bu böyle
Deletedmom_37 Nutelllaa o zaman benim hissettiğim başka bişey 34 haftalığım bende çıt duymadım daha🤣 ama gırt duydum