Gaksu Fetal DNA yaptıran var mıdır? Nasıl bir süreç ne kadar süre de sonuçları çıkıyor? Bende pazartesi günü yaptıracağım ama çok fazla bilgim yok.
B-S1 Gaksu bende 14. Haftada yaptırmıştım ikili test sonucunda risk çıktığı için 1 tüp kan almışlardı ve 2 hafta içinde sonuçlar çıkmıştı ama o 2 hafta içinde sürekli kafamda deli sorular vardı sürekli dua ettim allahtan hayırlısını istedim çok zor bir süreçti çok sıkıntı yapmayın içinizi ferah tutun yeter ki bol bol dua edin çok stres yaparsan bebeğinde etkilenir allah korusun sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 💐
Lazistan Gaksu 1 haftaya kadar sonuç çıkıyormuş banada doktor yaptır dedi çok kararsız kaldım fiyatıda üstelik 7,5 siz nerde yaptıracaksınız fiyatı ne dediler size
Mericylmz Gaksu Aralık ayında yaptırdım eve gelip 1 tüp kan alıyolar sizden 2 haftaya çıkıyor cinsiyeti de öğreniyorsunuz ben 11 haftalıkken yaptırdım 5.500₺ idi
Nurkcy Gaksu 1 ay önce yaptırdım bende eve gelip 1 tüp kan alıyolar 10-14 gün içinde çıkıyor sonuç %99 kesin sonuç veriyor birde cinsiyeti öğreniyorsun net olarak.
Gizemakpolat Sadece senden kan alıyorlar . Benım sonucum 10 gün içinde çıkmıştı zaten net olarak rısk durumunu söyluyor. Stres yapmazsa kolay bı rsüreç aslında
Gaksu B-S1 depremde evim yıkıldı çok sıkıntılı şeyler yaşadım yaşadığım stresi bebeğim de hissediyor bunun içinde çok üzülüyorum
B-S1 Gaksu çok geçmiş olsun rabbim oradaki bütün kardeşlerimizin ve sizin yardımcınız olsun hepimizin içi yandı bu olanlara ne desek ne söylesek üzüntü🥹 biz ne hissedersek bebeklerimizde hissediyor malesef siz kendinize dikkat edin sizin için bol bol dua edeceğim allahım hayırlı güzel sonuçlar versin 😍
Gaksu B-S1 Allah razı olsun 🙏🏻 Bende bebeğim için kendimi üzmemek için elimden geleni yapıyorum ama mümkün olmuyor. Yakınlarım, nöbet tuttuğum arkadaşlarım, öğrencilerimin kayıpları çok acı veriyor ..
B-S1 Gaksu evet acı tarif edilemez allah hespine rahmet eylesin sabırlar versin sizlere sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı dilerim bu mübarek gecede 🙏
Gaksu Lazistan Lazistan depremzede olduğum için Allah razı olsun doktorumdan benden herhangi bir para talep etmedi.
Lazistan Gaksu ya çok geçmiş olsun inşAllah ülkece hepimize geçmiş olsun 💐 Allah’ın izniyle sende bebeğini sağlıkla kucağına alacaksın 🙏🏻🌹
CydBzl Bu hafta pazartesi günü kan verdim geldiler evden aldılar kanı genoks firmasından doktor yönlendirmesiyle yaptırdık. 7000 tl ye yaptırdık 5 iş günü içinde sonucumuz çıktı. Bugün raporu mailinize attılar ama cinsiyeti doktorumuza söylediler bizde aradık doktordan aldık bilgisini. Gen tarama testlerimiz rabbime şükürler olsun temiz çıktı. Biz ikili test hiç yaptırmadık o stresi yaşamak istemedim üçlü dörtlü falan hiç uğraşmadan bunu yaptıralım dedik. Ense kalınlığımız burun kemiği falan normal çıkmıştı yinede bütün bu faktörleri egale etmek istedik. Bizde süreç böyle geçti şükürler olsun bugün oh dedik meğer oğlumuz olacakmış allahım nasip ederse şükürler olsun sağlıklıymış🧿🧿🧿
AleynaNefes Gaksu ben çarşamba yaptırdım pazartesi günü sonuclar elime gecti tanıdık yere yaptırdığımız için baya detaylı çalışmışlar ama sonuclar cok rahatlattı doktorum cok güzel detaylı calısıp herseyine bakmıslar bebekte hic birsey yok bu teste cok para mı verdiniz diye sordu hatta