BenimKucukYazCicegim sormayın ben anlamıyorum bu kocaları eşimde bende daha korunmayı bıraktıgımız an gıttık testlerımızı verdık daha hıc denemeye baslamadan cunku bır sorun var ıse bastan ogrenmelıydık dene dene 1sene gecsın 2sene gecsın ssonraa aa bı doktora gıdelım nıye olmuyo dıye vakıtmı kaybedecektık basta gıttık baktım bir problem yok denedıgımız ılk aydada oldu bukadar sorun cıksaydı tedavı olacaktık bosa 1sene ugrasıp her ay tek cızgı gorup kendını yıpratmaya ne gerek var test verme yerıne gidince aaa adama bak teste gelmiş iktidarsız kısır demıyorlar sacma bır on yargı yanı