Masal12345 Kızlar adet tarihine göre tm 37haftaligim ve bebeğim acayip şekilde vajinaya tekme atiyo normalmi bir ay önce gitmiştim baş asagiydi ama sanırım dönmüş bildiğin rahime elime koyduğumda tekme hissediyorum hemde çok fazla tuhaf oldum normalmi
Gamzebaby Masal12345 canım bende 37 deyim bende aynı şekilde doktorum normal dedi hatta hareketli olması lazım dedi bende aşağılarda hissediyorum artık kendimizi hazirlicaz doğuma 🙏
_almirasmom Masal12345 yumrukları olabılır canım benım kızda bas asagıya yumrukluyor rahımı gobus ustumu tekmelıyo :)
Rumeysa_2018 Masal12345 bende öyleyim çok ağırlaştım 37. Haftaya girdim temizlik hazırlık derken çok yoruldum ondanmı diye de düşünüyorum doğumdan da çok korkmaya başladım hayırlısıyla kucağımıza alalım 🤲
hayalperest2310 Masal12345 ya zaten büyüdükleri için sag sol tekmeliyorlar anlamıyorum ki ayağı bası nerde boksör gibiler pozisyonu anlamıyorum 😂😂😂😂
Masal12345 Gamzebaby yürürken topalliyorum ayağım ağrıyor ve aşağıda hissediyorum az kaldı 😀 artık çok ağirlaştim, fotoğraf çekim yaptınmi sen bu arada
Gamzebaby Masal12345 bende yürürken topallıyorum hatta uzun süre oturdum mu ayağa kalkınca bı kendime gelemiyorum resmen yürümeyi unutmuş gibi hissediyorum 😂😂 kocam dalga geçiyo penguen gibi yürüyorum diye 😂 valla canım çok istiyodum çekim eşime dedim durdum oralı olmadi bende bida demedim doğumdan sonra bunun tribini aticak😂😂
Masal12345 _almirasmom Gamzebaby ay benimkide bana öyle diyo dalga geçiyor penguen diye 😀 bende çekim çekim diyorum tmm diyo ama gelmiyo bu gidişle çekim yapamicaz pazar gününe kadar zorla götürecem napim😀