tugbatel1 Surprizbebek1 Benim arkadaşım bitane uyku arkadaşı tavşan almış şu an evimdeki ilk ve tek oyuncağı bebişimin 💗🌸
tugbatel1 yagmur_byd Evet gün geçtikçe ağırlaşıyor insan 6.aydan itibaren bizde artık toplu toplu halletmeye başlarız muhtemelen 💕
Nursaygi tugbatel1 Detaylı ultrasondan sonra almaya başladım cinsiyet kesinleşsin diye beklemiştim. ☺️
Gamzeizmir35 Haftadan sonra ufak tefek unisex denebilecek zıbın kıyafet çorap falan almıştık. İndirim takip edip hava nemlendirici, ateş ölçer gibi elektronik aletleri aldık. Şuan 24.Haftadayız. Detaylidan sonra, yani 3 gün önce odasını , bugün de bebek arabasını aldık. Odanın teslimatı zaten 1 - 1.5 ay . Daha gelecek kurulacak da mobilya kokusu falan çıkacak. O yüzden erken aldık. Büyük parça olarak bi beşik kaldı. Onu da seçemedik henüz.
tugbatel1 Gamzeizmir35 oda alacaksanız evet mantıklı olanı yapmışsınız ben ilk etapta oda almayacağım park yatak düşünüyorum