esmerella37 canım merhaba 9+3 haftalıkken bana tahminde bulunup kız demiştin 12 haftalıkken doktora gittiğimde doktor bana %90 erkek %10 yanılma payı bırak 16 haftalıkken gel dedi bugün gittim baktı %90 kız %10 yanılma payı bırak dedi hatta ben size 12 haftalıkken gittiğimde doktor erkek dedi demiştim siz fotoya bakıp bu kesinlikle kız demiştiniz doktor yanılacak demiştiniz ama bugün gene %10 yanılma payı bıraktı kafam Allak bullak oldu foto atsam bi bakarmısın tekrar