husniyye tam tersine iki üç gündür eskisi gibi hareketli değil sadece karnım semsert oluyor acayip kasiliyor doktora sordum normal böyle olması dedi kontrol etti Bi sıkıntı yok dedi ama o kadar heyecanlı ve Bi o kadar da Korkuyorum 😞 normal görünüyor şimdilik. Kendi kendime teselli veriyorum çok acı verecek olsa herkes bir çocukla kalırdı başka dogurmazlardi diye