Kartanesiii_ bi de senin ve eşinin genetiğine de bağlı, siz iri veya kilolu doğmamışsanız 4 kilo civarı bebek beklememelisin dedi bizim doktor. Ben de eşim de çok cılız doğmuşuz şimdi ceylan gibiyiz ahahgaga 😂benim bebiş erkek 37+4 ve 3 gün önce 3180 gramdı yine de bişeyler yiyip içmeye uğraşıyor çocuk 🥰 sağlıkla geçir hamileliğini canım 🖐️