Sabina1234 Meraba kizlar epidural normal dogumla ilgili dusunceleriniz neler acaba?hic kendisi yaptiran ve ya etrafinizda yaptiran biri varmi acaba?birinci gebeliyimde normal dogum yaptim bu sefer de normal ama epiduralle olsun istiyorum
[silindi] Sabina1234 bende ilk doğumumu epiduralle yaptım ve çok memnun kaldım herhangi bir sorun yaşamadım ama herkeste aynı olmayabilir tabi🤷🏼♀️
Sabina1234 kahvesever__ Cevap icin tesekkur ederim🙏sancilar baslar baslamazmi taktilar?sonrasinda herhangi bi bel agrin oldumu?bide agriyi tamamen aliyosa ikinma aninda nasi kontrol ede bildin canim
kahvesever__ Sabina1234 4 cm açılmam olduktan sonra takıldı canım sonrasında bel ağrısı kaldı bende ve ıkınma anında sancı hissetmedim hiç ama ıkınma anı çok zordu benim için çünkü nefesini tutarak ıkındın için beni çok zorlamıştı