Üstünde atlet olduktan sonra sütyen çok birşey ifade etmiyor canım ama yazın sadece sütyen giyiyorum dersen pentininkiler güzel ben rahat edip kullanamadım ama olsun 😂 normalde de hep emzirme atleti kullandım emzirme döneminde hep belim üşüdü ağrıdı artık alışkanlık oldu atletsiz duramıyorum yine aynı şekilde atlet alıp normal eski kaplı ama demirini çıkardığım sütyenlerimi kullanmaya devam edicem