Duce Prenseskuzum evet kullandim aksam yatmadan mesaneyi bosalttiktan sonra enfeksiyon icin hemde 4 5 kez kullandim :)
Esra___ Prenseskuzum ben de 20. Haftalarda 2 kez kullanmıştım geceleri içiyorsun ve mesanen boş olmalı sabaha kadar WC’ye çıkmamaya çalış
Esra___ Prenseskuzum yok Cnmm bi sıkıntı yaşamadım çok şükür asıl idrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmezse sıkıntı ki ben o dönemde en az 4 lt su içtiğim halde oldu yani