T_tor 2 kez spinal anestezi ile doğum yaptım. İlki 5 yıl, ikincisi 8 ay önce. İnan bana korkacak hiç birşey yok. Ben canı aşırı tatlı biriyimdir, iğne olacağımda bile 3 gün uykularım kaçar o kadar. Ameliyathanede toplamda 35 40 dk falan duruyorsun. İlk 3,4 dk da bebeğin çıkıyor zaten. Bebeğini gördükten sonra bulunduğun ortamın hiç bir önemi kalmıyor. Belden iğne de en kolayı, damar yolu açılırken ondan daha çok acıyor. Sağlıkla kucağına al, her anının tadını çıkar canım🧡