Bhryeatss Hanımlar 18 hafta olduk ve karnım patlayacakmış gibi hissediyorum kasığımda ağrı oluyor sizde durumlar nasıl acaba ☺️
_merveyayla12 Bhryeatss Doktora hiç göründünğz mü benim de öyle şikayetim var ve bana bebeğin suyu fazla riskli gebelik var dediler
Cihangirmom Bhryeatss benimde öyleydi hep şişkinlik sindirim yavaşlığı gaz vs metabolizma yavaşladığı için normal karın gerildikçe bağlarda gerildiği için kasıklara da vuruyor tabi
Bhryeatss _merveyayla12 2 hafta olmadı gitmiştim kontrol için ultrasonda baktılar ama bişey söylemedi doktorum
ada00 aynisini yasiyorum 3,4 gundur kontrole de 2 hafta once gittim her sey normal dedi. Egilince bile sanki karnimin icinde balon var ve kendimi sıksam patliycakmis gibi hissediyorum
Edaaa1 Valla bende de genelde o his var özellikle akşamları rahatsız edici oluyo bir gerildim şimdi riskli gebelik deyince ama doktor her muayenede her şeyi normal diyo