Arkadaşlar ben de 27+4′üm. Hareketlerini aşağıda ve kasıklarda hissediyorum. Sürekli idrara çıkıyorum. Dün doktoruma bunları söyledim, kontrol etti bi problem görmediğini ama fazla ayakta kalmamaya dikkat etmem gerektiğini söyledi. Sizin bebeğinizin aşağıda olduğunu doktorlarınız mı tespit etti? Kaçıncı haftalarda mesela?