Aybuke42 öyle doğru kii ben hayatım boyunca hep doğal beslenen, faydasınolmayan hiçbir şeyi tüketmeyen bir insandım hamilelikte buna çok daha dikkat ettim ama almayınca almıyorlar öyle dikkat etmeyen sadece abur cuburla beslenen arkadaşlarım vardı 4kg ya yakın doğdu bebekleri. Bu yüzden yapacak bir şey yok çok da kafaya takmamak lazım🙂