Sezossss Arkadaşlar merhaba. 5+0ım ve inanılmaz bel ağrılarım oluyor 1-2 haftadır. Aynı durumu yaşayan var mı ilk aylarda
FeyzaBkn Sezossss Benim ilk 3 ay oldu çok fazla yorulunca sağ tarafımda özellikle oluyordu ayağımın üstüne bile basamıyordum
melikeesall Sezossss ilk iki ayımda bel ağrım o kadar çok oluyordu ki hem korkuyordum bir şey oldu diye hemde sırt üstü yatmak iyi geliyordu başka pozisyonda yatamıyordum tavsiye ederim sonra geçiyor
Aleyyylmzz 8nci haftaya girdik 5haftalikken başladı bel ağrım inşallah bian önce kesilir ağrılarımız🙏
FeyzaBkn Aleyyylmzz 16 ya gircem çok şükür geçti çok fazla yorulunca olabiliyor tabi dinlenmek önemli
zlmchnklc İçiniz rahat olsun herkeste oluyor bence benim geçmeye başladı 11 inci haftadayım bulantılar devam ama sizinde 1 haftaya başlar muhtemelen sabırlar diliyorum çabuk geçiyor
Sezossss zlmchnklc çok sağolun sizede Allah yardımcı olsun inşallah. Benim bulantım yok iştah çok şimdilik