Pamuk Kızlar sadece peçeteye silince geliyor bende korktum bugün acile gittim ama herseyi çok normal çıktı doktor bu haftalarda olabilir dedi başına gelen varmi endişe içindeyim..
ms_annisko Pamuk acile gittiğinizde de var mıydı akıntınız? Sonradan gelişen bir durumsa bence mutlaka gidip görünün
Gldekpnci Pamuk bende 7. Hafta da olmuştu hersey normaldi o günde kontrolüm vardı doktora söyledim yerleşme kanamasıdır dedi ama yani ped de gördüm felan dedim snra risk olmamasına rağmen iğne yaptırttı sonra bidaha da yaşamadım
Eflinnisa Pamuk bende de geldi 6 haftalı acile gittim kanama gözükmüyor ama düşük tehliken var dedi yatacaksn bende oğlum var onla uğraşmakla evde iş yapmakla yatamadım 2 gün sonra gittim kesede kanama başladı biraz iş yapma yat dinlen
Ahuum Ahuum okudum acile gitmişssin . 8 ay lık gebelıgımde sayısız acile gitmiş biri olarak gündüz kendi doktruna git demek istedim. Bu bi düşük tehdidi. İğne yada hap kullanman gerek bi süre yatp dinlenmen gerek
ms_annisko Pamuk bir sıkıntı olsa doktorunuz söylerdi muhtemelen, benim kahverengi gelmişti progestana başlatmıştı bir süre onu kullandım fitil olarak. Geçmiş olsun sorunsuz bir şekilde geçer inşaallah
ms_annisko Pamuk amin ecmain, tabii endişe edilmez mi… Ağlaya ağlaya gitmiştim doktora çok şükür aktif kanama değildi. Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşaallah bebeklerimize 🌸
Zeze1792 Pamuk bende de oldu. Çok korkmuştum. Geçti sonra yine oldu. Nerdeyse ara ara 18. Haftaya kadar oldu. Doktorum da olabiliyor böyle sebepsiz dedi kontrol ettikten sonra. Stres yapmayın. Daha zararlı. Doktor görüp sıkıntı yok dediyse yoktur.
Pamuk ms_annisko aynen kuzum aktif kanama değil sadece peçeteye silince bazen geliyor o ultrasona nasıl oturdum bilmiyorum bugun
ms_annisko Pamuk Allah bebeklerimizi bize sağlıkla bağışlasın, ilk o an anne olduğumu hissetmiştim, henüz varlığını bile hissetmediğin bi canlı için endişelenince :‘) duygulandım :’) çok şükür geride kaldı 37+4 oldu ❤️
ms_annisko Pamuk aminn çok teşekkür ederim,dua ederim tabii ki, Rabbim hayırla sağlıkla kavuştursun, sorunsuz sağlıklı bi gebelik geçirmenizi nasip etsin 🌺
Ysmnrn Pamuk ben yasadim ama benim olumsuz devam etti. Ihmal etmeyin acil disi normal doktora da gidin. Sag salim gecsin insallah