Figfig benim de bugün nişanım geldi 37+1 ikiz gebelik. Alttan muayene olmak istemediğim için gitmedim doktoruma sordum bekleyebiliriz sancın olursa gel sezeryana alalım dedi. Açıkcası senin dediğin gibi kanama olduğunu duyduğum için açıklık kontrolüne gitmedim. Açıklık olsa biraz sancı hissetmeme durumu oluyor mu? Ne kadar bekleyebiliriz açıklıkla acaba