MihrimahVeAnnesiii Mlksk Kızımda ilk sleepy koymuştum çantaya daha o gün pişik oldu Molfix geçtim şimdi 11 aylık hala Molfix kullanıyoruz. Şimdi oğlum olacak onada Molfix düşünüyorum
MihrimahVeAnnesiii Mlksk Kızımda ilk sleepy koymuştum çantaya daha o gün pişik oldu Molfix geçtim şimdi 11 aylık hala Molfix kullanıyoruz. Şimdi oğlum olacak onada Molfix düşünüyorum
Mervecimmmm Mlksk ilk olarak prima aldım stok yapmıyorum zaten en iyisi olsa bile tenine iyi gelmeyebilir deneyip devamlılığını ona göre belirlerim bu iyi gelmezse sleppy almayı düşünüyorum
Melekbebek37 MihrimahVeAnnesiii Molfix bizde pişik yapti baby turco püre baby hep taşırdı mahvetti şuan sleepy kullanıyorum ama canbebe iyi diyorlar primaya yakın diyorlar onu denicem birde
incitanem94 Mlksk sleepy çok kötü ya elimdekiler bitene kadar sinirlerim bozuldu çok kalitesiz. Molfix al onun yerine fiyat farkı da çok değil zaten.
Busramazan09 Mlksk birazcık bebeğinizin tenine bağlı oluyor. Kimisi çok pahalı kaliteli bezleri kabul ederken kimisi çok ucuz bezlerde rahat ediyor. Biz ilk sleppy ile başlamıştık. Daha sonra 5 tane bez markası değiştirdik. Kızım uzunca bir süre pişik oldu. Atopik dermatit olduğunu öğrendik. Bir süre baby turco kullandım. Ek gıda dönemine geçince kakalar coğaldo ve taşmalar yaşamaya başladım. 8-9 aylıkken molfixe geçtik. Kızım şuan 16 aylık molfixten pure softtan devam.
MelisBerdo Mlksk prima premium care pampers protection ve sleepy aldım. Üçünü deneyeceğim hangisini kabul ederse. Hepsinden birer paket aldım.
Mrv_77_77 Mlksk bence bebek bezi kişiye göre değişiyor 3 çocuk doğurdum hepsinde aynı bezi alıp farklı bezlere geçiş yaptım ilk bebeğim primaydı molfix ile bitirdik ikinci molfix pişirmiyor diye aldım canbebe ile bitirdim son olarak prima kullandık sürekli şimdi de sleepy bio natural aldım denicem duruma göre tavsiye eden çok oldu
Hallerimvarbenim Mlksk Slepy natural kullandım çöp, goon diye bir marka kullandım çöp, baby me kullandım oda çöp. Üçünde çişi kakayı beline kadar çıkarttı bugün primaya geçtik artık.( 1-numara yeni doğan için tecrübem )