BuseMasal Merhaba herkese 7 aylık hamileyim köpeğim var aşıları tam bugün beni partisi ile baya tırmaladı canım çok acıdı. Bir sakıncası olur mu bebeğim ve bana. Tetanoz aşısı bizi korur mu ?
eakman BuseMasal merhaba.. geçmiş olsun öncelikle ancak aşılarını tam yaptırdığınız ve düzenli veterinere götürdüğünüz köpeğinizden size bir şey olması ihtimali yok. gönlünüz rahat olsun benim de çok sık yaşadığım bir şey oyun oynarken tırmalamak. 14 haftalık gebeyim bir sıkıntı yaşamadım
4521 Merhaba benim de kedim var herşeyi tam ise korkmana gerek yok inşallah vücudun zaten alışkın olduğu için bağışıklık sistemin yüksek olur yinede için rahat etsin diye yaptırabilirsin