Semaazz Merhabalar 8 haftalık hamileyim ama hala göğüs ağrılarım devam ediyor bu normal mi? Bazen ağrılarına dayanamıyorum
Sudamla Canim bende 8+3 haftalık hamileyim goguslerim aşırı ağrıyor bu surekli devam edecek çok normal yani büyüyorlar ve süt oluşumuna hazirlaniyorlar
Semaazz Sudamla aynı zamandayız:) Allah yardımcımız olsun valla hep bi geçecek umuduyla geçiriyorum günleri ama sanki dahada artıyor gibi
Rabiakumcu Bende 7-4 olduk.bazen sızlıyor ağrıyor ve yere düşeceklermiş gibi hissediyorum.Normalde göğüslerim büyüktür zaten ama iyice şiştiler be kopacakmış gibi hissediyorum
Semaazz Rabiakumcu vallahi benimde öyle artık sırtıma da ağrı yapmaya başladı Allah yardımcımız olsun. Tek bebişler sağlıklı olsun da bunlara da raziyim:)
handeserdes haftayı bitirdim daha da şiddetli ağrıyorlar. 1 saat sırt üstü yatıp sonra kalksam inanılmaz şiddetli ağrıyor. ellerimle tutuyorum artık