pamukprensesss Kızlar uçak yolculuğu yapacağım malum kilo sınırı var kabin içine alınacak yükte sırt çantası veya el çantasını falan tartıyorlar mı
Summerwine pamukprensesss normalde kabin içi 8 kg diyor ama ben bu zamana kadar hep tarttirmadan koydurdum yani bana öyle denk gelmiş olabilir tabi
funnymummy pamukprensesss bazıları tartıyor bazıları umursamıyor hangi firma Pegasus’ta ilkinde tarttılar 2. De umursamadılar Thy tartmıyor kol çantamı da hiç tattırmadım işin açığı ağırlığı ona verdim daha iyi oldu
Deletedmom_106 pamukprensesss hiç tartmadılar kabin içi olan çantalarımızı. Kocaman valizle gireni gördüm
SebnemRasit pamukprensesss arkadaşım yanına nasıl diyim uzun şişme çantası vardı içine kitap 3-4 tane sonra pantolon felan koymuştu alındı yani
Dlkzz pamukprensesss tartıyorlar canım. el Bagajının 8 kiloyu geçmemesi lazım. Geçerse kilo basına fiyat alıyor.