İyi akşamlar, hayırlı kandiller kızlar 🌺
38.haftamda nihayet bende kızımı kucağıma aldım.
2.gebeliğimdi ilki sezaryen olduğu için Buda sezaryen oldu.
07.02 ye gün verdi doktorum, sabah erkenden hastanede olduk, önce yatış işlemleri yapıldı daha sonra doktorum gelince beni doğum için hazırladılar ve ameliyathaneye doğru yola çıktık 😊 önce elimden damar yolu açtılar daha sonra belimden iğne yaptılar o buz gibi olan ameliyathanede bir anda ayak parmak ucumdan yukarıya doğru bir sıcaklık hissettim ve uyuştum. Daha sonra doktor hazırsan başlıyoruz dedi başımdaki anestezici beni konuşturuyor işte kaçıncı çocuğun kız mı erkek mi falan diye sorular sorarken doktor evet bebeği çıkarıyoruz dedi , orada biraz zorlandık bebek çıkmayınca doktor yanındakine biraz daha kesi atmam gerekiyor sende yukardan bastır dedi işte orda biraz canım acıdı karın boşluğuma biraz bastırmak zorunda kaldılar o sırada eyvah dedim gidiyorum ben öteki dünyaya heralde nefesim kesildi resmen 😄 ama çok uzun sürmedi tabi, ve doğdu kızım 🥰 acıyı hissetmiyosunuz ama tüm dokunuşları ve çekiştirmeleri hissediyosunuz. Sonra hemşire aldı kızımı ilk muayenesini ettikten sonra yanıma getirdi koklattı, ahh o koku… tüm acılarım ağrılarım korkularım bitiverdi. Sonra kızımı alıp odaya çıkardılar o sırada benim dikiş işlemleri başlamıştı doktorla muhabbet ederken zamanın nasıl geçtiği anlamadım bile daha sonra beni de yukarı odaya çıkardılar. 4 saat sonra yürüttüler hastanede 2 gün kaldık durumumuz gayet iyiydi ama doktorumuz öyle istedi ve sonra evimize geldik şuan 10 günlüğüz mis kokulum kucağımda uyuyor 🥰😍 bana hastanede kaldığım o 2 günde enn zor gelen şey 3 yaşındaki oğlumdan ayrı kalmaktı (ilk defa ayrılmıştık) onun dışında hersey yolundaydı.
Benim doğum hikayemde böyle 🥰 rabbim sizleri de tek avazda kurtarsın inşallah ağrısız sızısız 😊